Het is elke keer weer een feestje!
Bij binnenkomst van uw woning valt het u direct op. Ook al is uw huishoudelijke hulp inmiddels vertrokken, het is duidelijk dat zij vandaag langs is geweest. Ze heeft naar hartenlust gepoetst, geschrobd en geboend om uw huis weer brandschoon te krijgen. Zelfs de ramen op de logeerkamer zijn kraakhelder. Het is elke keer weer een klein feestje om thuis te komen in zo'n schoon huis!
Wilt u ook zo'n feestelijk thuisgevoel ervaren? Ontdek het comfort van een goede huishoudelijke hulp.
Wilt u ook een huishoudelijke hulp in Breda?
"Kom thuis in Breda!" een mooie slogan van een mooie stad. Met onze huishoudelijke hulpverlening willen wij bijdragen aan dit aangename thuisgevoel. Want zeg nou zelf, wat is fijner thuiskomen dan in een proper huis? Met bijna 25 jaar ervaring kunt u met een gerust hart uw huishouden aan ons toevertrouwen. U krijgt een gescreende, vaste hulp die op de gewenste reguliere basis uw huishoudelijke taken uit handen neemt. Wij regelen alles eromheen zoals de planning, betaling en vervanging bij ziekte of verlof.
U ontvangt iedere maand achteraf een factuur en betaalt € 16,50 per gewerkt uur, zonder bijkomende kosten. Met een opzegtermijn van één week, heeft u geen langdurige verplichtingen. Wij werken flexibel, betrouwbaar en transparant.
Hoe werkt het?
In 3 simpele stappen helpen wij u aan de meest geschikte huishoudelijke hulp in Breda.
Stap 1: Aanmelden
Meld u via onze site aan voor huishoudelijke hulp in Breda. Uw eigen vaste contactpersoon inventariseert uw wensen en gaat voor u op zoek naar een geschikte kandidaat.
Stap 2: Kennismakingsgesprek
Daarna is het tijd om kennis te maken met uw potentiële huishoudelijke hulp. Is er een klik, dan gaat de hulp gelijk bij u aan de slag. Is het toch geen match, dan zoeken wij snel weer voor u verder. Maar onze ervaring leert dat het vrijwel altijd de eerste keer raak is!
Stap 3: Een schoon huis
De huishoudelijke hulp neemt vanaf nu de afgesproken huishoudelijke taken van u over. Alles er omheen regelen wij!