U doet uw voordeur open en weet direct weer waarom u zo'n zin had om naar huis te gaan. Vandaag is uw huishoudelijke hulp langs geweest en zij heeft de handen weer flink uit de mouwen gestoken. Uw beddengoed is lekker fris, de ramen zijn glashelder en er is nergens in het huis nog stof te bekennen. Hoewel uw hulp al ruim een jaar wekelijks bij u schoonmaakt, blijft thuiskomen in een schoon huis toch elke keer een aangename verrassing.
Ervaar zelf ook het comfort van een goede huishoudelijke hulp.
Wilt u ook een huishoudelijke hulp in Haarlemmermeer-Hoofddorp?
Al bijna 25 jaar verzorgen wij huishoudelijke hulp in Nederland op het allerhoogste niveau. Ook in Haarlemmermeer-Hoofddorp maken wij al jaren vele huishoudens blij met onze dienstverlening. Wij regelen een vakbekwame en ervaren hulp die uw huishoudelijke taken uit handen neemt. Een vaste contactpersoon inventariseert uw wensen en regelt vervolgens de planning, betaling en vervanging bij ziekte of verlof. Voor deze alles-in-één service betaalt u € 16,50 per gewerkt uur, zonder bijkomende kosten. U ontvangt maandelijks een factuur van ons met daarop de gespecificeerde uren van de maand ervoor. Met een opzegtermijn van één week zit u bij ons niet vast aan langdurige contracten.
Hoe werkt het?
In 3 simpele stappen helpen wij u aan de meest geschikte huishoudelijke hulp in Haarlemmermeer-Hoofddorp.
Stap 1: Aanmelden
Meld u via onze site aan voor huishoudelijke hulp in Haarlemmermeer-Hoofddorp. Uw eigen vaste contactpersoon inventariseert uw wensen en gaat voor u op zoek naar een geschikte kandidaat.
Stap 2: Kennismakingsgesprek
Daarna is het tijd om kennis te maken met uw potentiële huishoudelijke hulp. Is er een klik, dan gaat de hulp spoedig bij u aan de slag. Is het toch geen match, dan zoeken wij snel weer voor u verder. Maar onze ervaring leert dat het vrijwel altijd de eerste keer raak is!
Stap 3: Een schoon huis
De huishoudelijke hulp neemt vanaf nu de afgesproken huishoudelijke taken van u over. Alles er omheen regelen wij!