De klok slaat vijf uur en u staat te popelen om naar huis te gaan. U weet namelijk dat u straks binnenstapt in een perfect schoon en opgeruimd huis. Geen stof meer op de vloer, de douche weer mooi glimmend en al het wasgoed ligt keurig opgevouwen in de kast. Kortom, vandaag heeft uw huishoudelijke hulp zich weer ingezet om u een heerlijk vertrouwd thuisgevoel te geven. En dat lukt haar elke keer weer!
Ontdek zelf ook het gemak van een goede huishoudelijke hulp.
Zoekt u huishoudelijke hulp in Alphen aan den Rijn?
U wilt een huishoudelijke hulp, maar liever niet al het regelwerk eromheen? Dan bent u bij ons aan het goede adres. Wij organiseren al sinds 1992 huishoudelijke hulp in Alphen aan den Rijn. Wij regelen voor u een goede hulp en nemen u alle verdere zorg uit handen. Een vaste contactpersoon inventariseert uw wensen en onderhoudt alle contacten. Iedere huishoudelijke hulp wordt vooraf zorgvuldig door ons gescreend, zodat wij u kunnen voorzien in de beste zorg. Verder regelen wij de planning, betaling en ook de vervanging bij ziekte of verlof. U betaalt € 16,50 per gewerkt uur. Het bedrag kunt u achteraf via een maandelijkse factuur voldoen. Met een opzegtermijn van slechts één week, weet u precies waar u aan toe bent en heeft u geen verdere verplichtingen.
Hoe werkt het?
In 3 simpele stappen helpen wij u aan de meest geschikte huishoudelijke hulp in Alphen aan den Rijn.
Stap 1: Aanmelden
Meld u via onze site aan voor huishoudelijke hulp in Alphen aan den Rijn. Uw eigen vaste contactpersoon inventariseert uw wensen en gaat voor u op zoek naar een geschikte kandidaat.
Stap 2: Kennismakingsgesprek
Daarna is het tijd om kennis te maken met uw potentiële huishoudelijke hulp. Is er een klik, dan gaat de hulp spoedig bij u aan de slag. Is het toch geen match, dan zoeken wij snel weer voor u verder. Maar onze ervaring leert dat het vrijwel altijd de eerste keer raak is!
Stap 3: Een schoon huis
De huishoudelijke hulp neemt vanaf nu de afgesproken huishoudelijke taken van u over. Alles er omheen regelen wij!